القــائــــد
أهلا ومرحبا بكم في منتدي القائد ونرجو ان تكونوا في تمام الصحة والعافية

القــائــــد

معا نحو مستو تربوي و تعليمي ارقي************** مع تحياتي : أ محمد طاهر(Admin)
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع

شاطر | 
 

 خبر عاجل

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Adăm OSămă
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 768

تاريخ التسجيل : 05/09/2010

الموقع : _̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

مُساهمةموضوع: خبر عاجل   الجمعة يوليو 08, 2011 4:12 pm

خبر عاجل جدا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الاهلي يقرر اهداء الدوري للجنة التحكيم تقديرا لدورها البارز في اهداء الدوري له
اربع حروف كتبوا لكم الانجاز
ح ك ا م





انا طول عمري افتخر اني زملكاوي

مش زي :









الفرق بين الفير بلاي في الزمالك والاهلي




الاسد مع الزمالك والنعامه مع الاهلي



يالجنه الحكام الاهلي بيدفع كام



انا مهما التحكيم اداني مش هفرط في المركز التاني


ده حتي علاء صادق اللي بيكره الزمالك
عايز يشد في شعره من ظلم الزمالك




عدل سابقا من قبل white knight في السبت يوليو 09, 2011 4:57 am عدل 4 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محشش فاهم حاجه
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 556

تاريخ التسجيل : 04/07/2011

الموقع : هناك جنب الشجره اللي قلبوها نخله

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   السبت يوليو 09, 2011 3:55 am

معاك حق ياكبير بس اكيد ليهم يوم
اخوك الزملكاوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sad no love
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 844

تاريخ التسجيل : 25/03/2011

العمر : 22

الموقع : فى الدنيا الغدارة

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   السبت يوليو 09, 2011 5:17 am

على فكره الذمالك

كده كده بصراحه كانو

جامدين جدااااااااااااااا

وانا اصلا ولا ذمالك ولا اهلى

بس كده بصراحه الدورى ده

للذمالك ولو حتى الاهلى خد الدورى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lonely man
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد المساهمات : 1795

تاريخ التسجيل : 22/07/2010

العمر : 24

الموقع : مصر

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   السبت يوليو 09, 2011 6:47 pm

ايه ايه انتو محدش رد عليكم ولا ايه
انت يا عم الزبالاوى انت وهو دورى مين اللى للزمالك ولا الحكام
انتم اتجننتم ولا ايه وبعدين انت متجبش فديوهات للزمالك ف مواقف حلوة والاهلى ف اسوئها ده عيب يا كبير
ثانيا انتم محروقين من جون دومنيك اللى جه ف وقت قاتل بس انت عايز فريق يوقف هجمه كامله ليه وهو مغلوب
وف الوقت ده علشان لاعب من الفريق التانى وقع على الارض وكمان محدش كلمه ده شاط الكورة وقع
فككم بقى من الحقد ده دا انتم بقيتم مشهورين على مستوى العالم بالحقد وال......ولا بلاش ده منتدى محترم
اما الدورى فا متحلموش انكم تشوفوه


يا حرام لا دورى ولا البطوله الافريقيه من حقكم يجرالكم اكتر من كده هو اللى حصل شويه
ربنا يشفيكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Adăm OSămă
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 768

تاريخ التسجيل : 05/09/2010

الموقع : _̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الأربعاء يوليو 13, 2011 9:46 pm

هاهاهاهاها

.
.

تصدق كنت هموت من الضحك اول ماشوفت الكومنت ده

بس احسن حاجه اني مردش عليك .

لان انت قولت ان ده منتدي محترم . .

مش اي كلام هاتش بيتقال وخلاص




بس عارف انت فكرتني ب مين




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Adăm OSămă
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 768

تاريخ التسجيل : 05/09/2010

الموقع : _̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الأربعاء يوليو 13, 2011 10:16 pm

ياريت ياجماعه نحسن من اسلوبنا في

طريقه الكلام لو احنا مش بنعرف نتكلم


وانا مش بزعل من اي وجه نظر لو كانت بطريقه محترمه
واعتقد ان الكلام ده ميزعلش حد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
medhat noor harnana
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 103

تاريخ التسجيل : 27/03/2011

العمر : 25

الموقع : سطح بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الجمعة يوليو 15, 2011 6:58 am

ردا على اسلوب الزمالكوية فى الحوار اللى شايفين إنهم اتظلموا وردا على اللى بيشكك فى هدف دومنيك ديسلفا الهدف صحيح لاعب الأهلى غير مطالب انوا يطلع الكورة برة ...دا من الشياكة إنوا يطلعها ومطلعهاش براحتوا....
ودا بقى بهديه اولا لأدم خصيصا ... دا أخر سيناريو لإعلان تهامى ووديع طازة... إسمعوا وسمعونا الردود:...
وديع: تهامى باشا
تهامى: عايز ايه ياوديع
وديع: معايا فيلم ياباشا مش هيكسر مصر ده هيكسر العالم ... خشو يا بهوات" يدخل حسام حسن "ويقول: فرقة محظوظة مش هيخدوا الدوري, وهنكسب والابيض هيفوز
تهامى: ياحليتها
وديع: استنى بس ياباشا دى قصة كفاح ازاى الزمالك هياخد الدوري بعد سنين مر وعذاب
تهامى: هو الاهلى لعب فى حته تانيه غير مصر ولا ايه ياوديع!!
وديع: لا يا باشا الاهلى لسه بيلعب فى مصر
تهامى: طب ازاى يابنى الزمالك ياخد الدوري والاهلى موجود... انســـــــــــــــــــــــــــ​ــــــــــــــــــى ياوديع ليه يبنى نخسر مدام فى ايدينا نكسب خد اعمل ده (زيزي وعيالها)
وديع: استاااااااااااااااذ

وديع يبص لحسام حسن ويقولوا إنتا لسة هنا غووووووووووووووور


فى السنه الى رفصنا فيها الزمالك في الدوري انتجنـــا (زيــــزي وعيــالهــا) اتنسخ علي اكتر من سي دي وحقق اردات ضخمه واخدنا الدوري للمره السابعه علي التوالي واتفرج عليه اكتر من 85 مليــون مصرى ....
النادى الاهلى انجازات عربى ام الاجنبى....تحياتى لكم وبتمنى تكونوا إستمتعتوا بالحوار الشيق الواقعى اللى هيفضل على مدى تلاتين أربعين سنة كمان....
....."مدحت نور" Laughing Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Adăm OSămă
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 768

تاريخ التسجيل : 05/09/2010

الموقع : _̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الجمعة يوليو 15, 2011 7:07 am

هاهاهاهاها
.
.
.
.
ايوه كده ياوديع

اخيرا فهمتني ياوديع

. . .

ميلودي تتحدي الملل

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Adăm OSămă
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 768

تاريخ التسجيل : 05/09/2010

الموقع : _̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الجمعة يوليو 15, 2011 7:15 am

جدو بعد رحيله للنادي الاهلي
.
.


يارجاله يارجاله

احنا ممكن نفرط في اي حاجه اي حاجه

بس مش ممكن نفرط في النادي الاهلي

حسام حسن : ايه يارجاله هتفرطه في ايه بظبط





عدل سابقا من قبل Adam Memo في الجمعة يوليو 15, 2011 8:03 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
medhat noor harnana
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 103

تاريخ التسجيل : 27/03/2011

العمر : 25

الموقع : سطح بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الجمعة يوليو 15, 2011 7:28 am

هه هه هه هه
وحشة
وحشة
وغلسة


غلسة ....عارف ليه لأن التقليد لا يشبه الأصل .....حتى الإعلانات مش فالحين فيها Laughing Laughing من أجل ان تكون مبدع لك صورتك الحقيقية بين الناس لا بد من انك تسترجل وتكون اهلااااااااااااااااااااااااااااااااااااوى Laughing Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Adăm OSămă
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 768

تاريخ التسجيل : 05/09/2010

الموقع : _̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الجمعة يوليو 15, 2011 7:32 am

اسمها استرجل واشرب بيريل

حتي الاعلانات مش فالحين فيها





[flash]ACDSee Photo Manager 12 JPEG Image[/flash]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
medhat noor harnana
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 103

تاريخ التسجيل : 27/03/2011

العمر : 25

الموقع : سطح بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الجمعة يوليو 15, 2011 7:44 am

أحب اقول لكل زملكاوي
ارفع راسك
فوق
..
فوق
..
اكتر شويه
يا جدع
فووووووووووووووووق

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ها
شفت الاهلي و للا لسة
من جروب إعرف انت بتكلم مين يابواب ميت عقبة "شيكا بورص"


حرام عليكم دا شيكابلا
عسل
.
.
.
.
عسل
.
.
.
عسل
.
.
.
.
عسل
.
.
.
.

عسل
.
.
.
.
عسل اسود ومهبب على دماغ ابوه
Laughing Laughing Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Adăm OSămă
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 768

تاريخ التسجيل : 05/09/2010

الموقع : _̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الجمعة يوليو 15, 2011 7:50 am

علي فكره ياحبيبي ده انت قديم اخر حاجه عشان اسمها
:






احب اقول لكل اهلاوي ارفع رأسك فوق
.
.
.
.
ها شايف الوايت نايتس من عندك ولا لسه شويه

هاهاهاها

الله يخربيت الحشيش اللي ملئ البلد يامدحت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
medhat noor harnana
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 103

تاريخ التسجيل : 27/03/2011

العمر : 25

الموقع : سطح بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الجمعة يوليو 15, 2011 7:56 am

بعد خساره الدوري من الزمالك
خبر عاجل
قامت محلات الفول و الطعميه بسحب عقد رعاية الزمالك..
و قد تلقى الزمالك عروض رعايه ممتازه ...
من
1مقلة لب صلاح و حسنين

2طرشى الأخوين

3ورنيش العمده

و يقوم حاليا مجلس الأدارة بدراسة العروض لأختيار أفضلها
و قد صرح مصدر مسئول بنادى الزمالك ان الرأى يتجه نحو ورنيش العمده لتلميع رأس التوأم


ايه ياادم نقول كفاية تهزيىء حرام انتوا مش ناقصين ولا لسة شوية اناعندى للصبح bounce bounce tongue affraid
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Adăm OSămă
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 768

تاريخ التسجيل : 05/09/2010

الموقع : _̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الجمعة يوليو 15, 2011 8:01 am

هاهاهاهاها

ده مين اللي قالك علي الفول والطعميه ده

.
.
اولا عقد رعايه الزمالك لحد الان لسه مخلصشي
والعروض القادمه

من المقاصه وفودافون واتصالات وشركه سيراميك

اما الفول والطعميه دي عند الحج احمد شوبير



وعلي رأي المثل :

متعب لاهلي ويارا للجميع

هاهاهاها

وكفايه كده عشان عايز اصلي بكره

سلام بقي يا خالو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
medhat noor harnana
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 103

تاريخ التسجيل : 27/03/2011

العمر : 25

الموقع : سطح بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الجمعة يوليو 15, 2011 8:19 am

بعد أن أعطوا الألمان اللقب" لمنويل جوزيه "على إنه هتلر القاهر لشدة زكائه
....
الزمالكويه للاسف جاتلهم ضربه شمس ودايرين في الشوارع بيقولو فووووووووووووووووووووول فلافل يافول ..
خدلك قرصين طعمية وخدلك لاعب كمان هديه ..
.
وسلملي علي هيما وحسام وعلي رأي المثل
هيمه بيقول لحسام هو هتلر مش هيسيبنا نكسب حرام عليه ....
بعنا اللى ورانا واللى ادامنا مبأش معانا غير ربع جنيه

bounce bounce Basketball Mad pale
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Adăm OSămă
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 768

تاريخ التسجيل : 05/09/2010

الموقع : _̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الجمعة يوليو 15, 2011 8:25 am

علي فكره ياخالوا انت نسيتني قاقولك

انك نورت المنتدي مش عارف ليه انت داخل علينا سخن كده

.
.

هاهاهاها



ودي اجمل زغروطه مني ليك ياخالوو



هاهاهاهاها

Razz Razz Mad Mad Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
medhat noor harnana
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 103

تاريخ التسجيل : 27/03/2011

العمر : 25

الموقع : سطح بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الجمعة يوليو 15, 2011 8:34 am

منور بيك ياريس وبالأعضاء ......على العموم انا هاسكت بعد welcome الكبيرة أوى دى وكمان الزغروطة



santa santa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SoKaR
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 575

تاريخ التسجيل : 23/07/2010

العمر : 24


مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الإثنين يوليو 18, 2011 1:50 am

انا عايز اعرف فين الفير بليه اللي انتا بتتكلم عليه ده

انا عاريزك تتفرج علي متش الزمالك وطلائع الجيش

وتشوف الفير بليه بتاع الزمالك

قال فير بيليه قال

بيقولك حسام حسن راح لجوزيه بيقوله
انتا معندكش روح رياضيه

قاله لاء
وهو عنده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SoKaR
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 575

تاريخ التسجيل : 23/07/2010

العمر : 24


مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الإثنين يوليو 18, 2011 2:45 am

المشكله ان كل الزمالكويه معندهمش انتماء والدليل





[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SoKaR
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 575

تاريخ التسجيل : 23/07/2010

العمر : 24


مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الإثنين يوليو 18, 2011 2:53 am

لسه بتخاف من جوزيه لو تيجى سيرته !
لو شوفت درع الدورى بتدمع عنيك
يعنى قولى بيوحشك لو شوفت صورته ؟
بتحس بالقهر اما بيروح من ايديك
مين بياخد 6 غيرك بس منى ؟
...فى ماتش مين بتحب تتدلع جاوبنى !
مش قصدى حاجه انا بس بتريق عليك
حبيت ارخــم اعمل ايه اصلك خانقنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
medhat noor harnana
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 103

تاريخ التسجيل : 27/03/2011

العمر : 25

الموقع : سطح بيتنا

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الإثنين يوليو 18, 2011 4:03 am

يخربيت عسلك يا سكر


santa santa Laughing لأبصراحة جامدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SoKaR
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 575

تاريخ التسجيل : 23/07/2010

العمر : 24


مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الإثنين يوليو 18, 2011 4:23 am

ولا يهمك يا معلم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Adăm OSămă
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 768

تاريخ التسجيل : 05/09/2010

الموقع : _̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الأربعاء يوليو 20, 2011 4:12 pm

هاهاها

بص ياكبير في الاول احترامي لوجهت نظرك

اللي انا مش فاهم منها حاجه بالرغم ان حسام وابراهيم خرجوا من

الزمالك وهما مخدوش اكتر من نص مسنحقاتهم ومحدش منهم اتكلم

الا قالوا نتمنا التوفيق للكابتن حسن شحاته وجهازه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Adăm OSămă
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد المساهمات : 768

تاريخ التسجيل : 05/09/2010

الموقع : _̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__

مُساهمةموضوع: رد: خبر عاجل   الأربعاء يوليو 20, 2011 4:32 pm

دي بقي اهداء مني ليكوا
بالرغم من اني مش طايق نفسي اليومين دول


::

لو أهلاوي بجد صحيح ..---.. كنت سرحت بطبلة صفيح

كنت ركبت حمار مقلوب ...--...واخد راســـك للتصليح

مــاشي تزعق ليل ونهار ..--.ابنوا يا ناس للأهلي ضريح

قالـوا النجم فريق مهزوم .--. طلع الأهلي قتيل وطريح

الشحاتين بدأ تصوير .----. فيلم إبـــــاحي مثير وقبيح

خلى الحضري بشوطة صاروخ .--.خرم يصفر منه الريح

غلب ووكسة ووصمة عـــار .--. ذل بجـد وخيبة صحيح

ماله أبو قرن اتطوح ليه .--..ضارب جلة وشــارب شيح

فين حكامك فين شعبان .--.فين عثمان وفاروق وفصيح

مهما هتكسب بالتزوير .---. جنب أسيادك تفضل ميح


وده يثبتلك




هاهاها

سيبك انت بقي بالباقي

بس جامد الفيديو ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
خبر عاجل
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
القــائــــد :: : المنتديات العامة : :: |【 الاخبار المحلية والعربية والعالمية】| Local news, Arab and international-
انتقل الى: